بسیج دانشجویی دانشگاه مازیار

«آرمانخواهی ِ انسان مستلزم صبر بر رنجهاست
پس برادر خوبم، برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین ِ انسان ها باشی»(م.آ)
وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه مازیار به منظور ثبت و انتشار فعالیت های اعضای آن در دانشگاه می باشد و همچنین به منظور تعمیق روابط بین دانشجویان از طریق محیط مجازی می باشد.
جهت عضویت در سامانه پیامکی تلنگریسم کلمه لبیک را به شماره 30007090500500 ارسال نمایید.
جهت برقراری ارتباط با ما به همین شماره پیامک بزنید یا از طریق رایانامه mbdmu@yahoo.com با ما در ارتباط باشید.
منتظر نظرات و انتقاداتتون هستیم.
به ما بپیوندید

آخرین نظرات
۲۶
اسفند ۹۱

سلام

خدمت دوستان عرض کنم که چون  بچه بسیجی (سابق )فعلن به اینترنت دسترسی ندارند اینجانب برای اینکه دل دوستان همسفر راهیان رو شاد کنم به گذاشتن تک عکسی از این سفر اکتفا  می کنم.

یا علی ، التماس دعا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۶
بچه بسیجی

نظرات  (۶)

خوش به حالتون...درسته کمید ولی خیلی خوب...من جا موندم...

پاسخ:

سلام

کم ؟ خیر . ما حدود 50 نفر بودیم . البته میدونید که همه دوستان تمایل به   ثبت لحظات با دوربین ندارند .

Salam baradar (kodum baradari basiji?) mer30 babate ax albate man ke hiden oftadam khoda kone baghie injoori nabashe. Be har hal ma montazere baghiash hastim ma montazere baghiash hastim. ya ali
پاسخ:

سلام علیکم  برادر

من گفتم بچه بسیجی ،درسته برادر؟ مگه فقط برادر میشه بچه بسیجی ؟ (لبخند )

عرضم به حضورتون که فرمانده جان (همون بچه بسیجی بازنشسته ) ،رفتن جایی و فعلن  زمانی برای بروز رسانی ندارند .

ان شاا.. تشریف آوردن بازهم  با قراردادن تصاویر به نحوی زیبا ما رو به فیض میرسونند .

یا علی

بازم سلام

ببخشید دیگه به اینجاش فکر نکرده بودم خواهر.

منظورتون از فرمانده همون فرمانده محسن خودمونه؟ چرا پس بازنشسته؟

فرمانده جان که خوش به حالش رفت واسه اردو جهادی کاش میگفت ما هم میرفتیم.

l

پاسخ:

سلام آقا

هر کی میگه برادر مگه میشه خواهر ؟؟؟؟!!!

ان شاا.. خدا قسمت کنه تابستون امسال

یا علی

آسیابان: هر چه داریم از پادشاه است
زن: چه میگویی مرد ماکه چیزی نداریم!
آسیابان: آن هم از پادشاه است

سلام.

خوب من گفتم کدوم برادری گفتی مگه بچه بسیجی فقط برادر میشه خوب میگم خواهر بازم میگی هر کی میگه برادر مگه خواهره بالاخره تکلیف ما رو روشن کن دیگه...!

بچه جهادیای آرمان
یا علی
بیاین نظر بذارین ،حرف بزنیم . تجدید خاطره کنیم .
یادش بخیر ترسو و زربوت و ...
کاش برگردیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">